maandag 17 maart 2014

Zevenhuizer selfies... and more (met uitsmijter)





Een per ongelukke werk barbecue, ruim drie jaar geleden. Dat was mijn eerste kennismaking met Zevenhuizen. Door omstandigheden, teveel en uiteenlopend om te vertellen, gingen we van Nieuwerkerk, naar Nieuwerkerk en werd het uiteindelijke bbquen in Zevenhuizen gedaan.

Ongelooflijk mooi en geweldig. Zoveel groen en blauw, zo dichtbij. Nu hadden de ouders van de collega waar we de bbq aanstaken (nogmaals, ingewikkeld verhaal) ook wel een bijzonder mooi stukje Zevenhuizen te pakken. Met een verlengde tuin en uitzicht op de roeibaan (was toen nog in aanbouw geloof ik) zit je niet alleen op een gouden stukje Zuidplas, je zit op een gouden stukje Zevenhuizen.

Sindsdien skate ik graag richting Zevenhuizen, tussen het water en de weilanden. Zevenhuizen is een topper met een geweldige identiteit. Natuurlijk behouden we dat! 

Oh ja, ik heb ook nog wat 'selfiefun' gehad in Zevenhuizen. En selfies moet je natuurlijk niet voor 'jeself' houden.


De stille tuin is echt een bijzoder plaatje. Het is er 'stil' maar niet door gebrek aan geluid.

Had ik het al eens gehad over de baconbollen die ze hier verkopen? Moet je doen!
 
Lijkt het?



Het is duidelijk dat mensen graag in Zevenhuizen willen blijven wonen.
Mooi dat er al zoveel verkocht is in de Zevenrozenhof

Pannenkoeken met duizend snoepjes.... Die hebben ze hier. Echt!



 Swanla! Daar mochten we laatst de boeken bewonderen. Leuk! Het lijkt bijna overzichtelijker, minder boeken maar toch voelt het als meer keus. Knap gedaan!

Nog een paar uit het album:



Do I need to say more? Heerlijke doorsteekjes

Stonden bij het witte bruggetje... wie o wie is ze kwijt?


En tot slot... Als het grappig was, dan mocht het... Ik vond het grappig ;-) Veel water, dus veel eendjes in Zevenhuizen. Maar nooit alleen want...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten