donderdag 20 maart 2014

Een feest eindigt met de complimenten

U dacht dat u van me af was? Nog één laatste keer. 

Ik ben dankbaar. Dankbaar voor de kans die ik gekregen heb. De kans die ik krijg.

Dankbaar zijn betekent dat er iemand is die je mag bedanken.

Bij dezen:

Dankjewel CDA. Dapper en stoer om iemand op een kieslijst te plaatsen die geen politieke voorkennis heeft. Om te gaan voor iemand die met de 'poten in de Zuidplasser klei' staat. 

Dankjewel Dick vd Poort. Wat een enorm enthousiasme heb je! Slaap je ooit wel eens? 1016 mailtjes kreeg ik van je. Normaal zou ik zo'n spammer direct deleten maar in jouw geval heb ik ze keurig allemaal gelezen. Echt, eerlijk waar ;-)

Dankjewel campagneteam. Weten jullie nog? Met die oliebollen, ballonnen en lollies?

Dankjewel Jos Cramer. Geweldig dat je half Nieuwerkerk doorgegaan bent om mijn bekendheid te vergroten.

Dank aan alle mensen, sportverenigingen en organisaties waar ik in de campagnetijd mocht komen praten.

Speciale dank voor de stemmers (hoeveel er op mij gestemd hebben weet ik op dit moment nog niet) Dank jullie wel! You've made my day (en de komende vier jaar) Spreek me aan, bel me op. Houd me scherp. Ik wilde de gemeenteraad nooit in voor mezelf, dus dat is het minste wat jullie kunnen doen ;-)

Dankjewel vrienden. Voor het luisteren naar al mijn 'nieuwe ideeen' voor het geduld bij mijn continue vragen naar jullie ervaringen.

Dank voor alle ruimte die geboden is voor debatten. Voor mijn maidendebat wat door alle omstandigheden extra bijzonder was.

Lieve dank voor mijn geweldige thuisfront. Schat je bent super! Ukkies jullie zijn fantastisch. (objectief)

Bedankt!

Compliment voor:

Andre Muller. Was iedere keer weer een gezellig boel. Gefeliciteerd!
Bernie Putters. Ik ben fan.
De 'Stemmingmakers'. Tis een mooi krantje geworden. In mijn beleving het mooiste verkiezingsproduct.
Omroep Zuidplas. Objectief en hopelijk breed gedragen. Om politiek actief te willen worden kan je nog beter omroepzuidplas.nl lezen dan zuidplas.nl.
Jan Verbeek. Je doet het toch maar mooi!
Marc Lansink. Die wieken hè, die wieken. 
VVD. Ja Jan, je hebt je redelijk keurig gedragen ;-)


Dit was het dan. Mijn blog. Mijn verkiezingstijdblog. 
Met een nieuwe blog zou ik graag meer mensen bereiken. Nog veel meer. Mensen betrekken bij de gemeentepolitiek. Dat was mijn doel en dat blijft mijn doel. Dus heb je ideeen? Wil je blogs uitdraaien en bij de buren door de bus gooien? Doe dat maar. Vinden ze vast leuk.

Proost! Op een goede vier jaar. Op een nog betere Moerkapelle, Nieuwerkerk, Moordrecht, Zevenhuizen, Oud Verlaat en Groot/Ver/Klein Hitland.





  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten