maandag 10 maart 2014

Modder

Modder is vies. Echt waar. Modder is smerig en zompig. Ga je op de verkeerde modder staan dan zak je weg. Drijfmodder. Niet een beetje maar een boel. Gooit mijn ukkepuk modder op de auto van de buren kan ik er zeker van zijn dat daar een paar mooie modderkrassen achterblijven.
Oh ja, modder stinkt.  
En het lijkt op....


Het lijkt me dan ook een goed idee om geen modder te gooien naar mensen. De beschadigingen zijn misschien niet zo makkelijk te repareren als die aan de auto. Wil je inhoud bemodderen dan is daar weinig van te zeggen. Beter kan je het niet doen en bij je eigen zandbak blijven.

Want, wie modder gooit krijgt vieze handen.

Bah.

Nu wilt u natuurlijk weten wat er in mijn zandbak staat.

Oftewel wat zijn mijn sterke punten, wat is mijn eigen kracht:

  • Ik ben politiek groen. Dus nieuw. Bij het innemen van standpunten kan ik onbelast mijn burgermening vertolken. Eén van mijn doelen is om straat en raadhuis dichter bij elkaar te brengen.
  • Doordat er bij het CDA naast mijn vernieuwing ook ervaring is gebleven wordt de fractie versterkt.
  • Ik ben een vrouw. Volgens mij hoort de gemeenteraad een afspiegeling te zijn van de bevolking. De bevolking in Zuidplas bestaat zo om de nabij voor 50% uit vrouwen. In de huidige gemeenteraad zitten er zo’n 4. Vier van de 27. Dat is toch zeker zo’n 15%. Nee, dat is niet genoeg.
  • Ik ben enorm gedreven. Lees mijn andere blogs!
  • Door mijn werk bij de politie heb ik uitgebreide kennis over het domein veiligheid. Het domein dat iedereen aangaat.
  • Als echtgenote, moeder en mens sta ik midden in de maatschappij. Ik struin kinderboerderijen, scholen, parken, winkelcentra en vriendjes af. Zo weet ik wat er leeft.
  • Als communicatieadviseur wil ik de gemeenteboodschap dichter bij mensen brengen. Scherp ik de gaten houden of iedereen wel de kans krijgt om mee te denken met ingrijpende veranderingen in zijn of haar straat.
  • Het lijkt me geweldig om me in te zetten voor ons dorp. Zoveel diversiteit, en zoveel groen. Daar moet je voor vechten!


Nu kan ik natuurlijk nog van alles zeggen over integriteit, oprechtheid etc etc. maar dat zijn begrippen die je moet verdienen. Zonder modder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten